Tuesday, November 24, 2009

goblok yang gampang

aura yang baik-baik sembunyi sejak dua menjak ini.
aku rasa macam gampang. sampah. dan tak boleh dikitar semula.
paksi kehidupan. ada tika meriah. ada kala merana.
tapi sumpah, aku sampai pening kepala, sakit jiwa & tak boleh tidur.
dan seni mengaburi orang lain aku tak menjadi.
ramai perasan aku sedikit lara.
ini baru depresi dalaman, sakitnya tuhan.
mujur Kau tak timpa aku dengan bencana nyata.
mau meraung aku sampai lunyai.
semangat yang baik-baik, hentilah main sorok-sorok.
tolong jangan berpaling jauh daripadaku.

1 comment:

kerR {abdullah} said...

wa antara semangat baik-baik lu kan nana? kan? kan?
hehehe.

jangan la sedih2 lagi.biasa la hidup kat dunia ni memang kita akan merasa semua benda.sedih.gembira.gelak.menangis.suka.duka.
itu yang akan bg kita pengalaman.

so...chill man!!! lu kan ada wa :)
love u!