Friday, November 13, 2009

oceania

"eeeeeeeeiiikkkkk...eeeiiikkkk..eeeiikkkkkk? eeiikkkkkkkk!!!!"

"eeeiikk? eeeikkk...eeiikk...eiiik....eeiiikkkkkk"

itu perbualan aku dengan ikan lumba-lumba yang bakal aku jumpa barangkali sebelum usia mencecah 50 tahun.

kerana sebelum aku tua, aku harap aku dapat berenang dengan ikan lumba-lumba di lautan australia. pada suatu saat yang indah jika aku murah rezeki & panjang umur. doa-doakan ya?

InsyaAllah hujung minggu ini aku akan bercanda di pasiran pantai bersama beberapa teman karib. tak lama, cuma sehari dua. dan tak jauh pun, hanya di pulau pangkor.

rasa teruja, mungkin sudah lama tak ketemu kau, ombak... ;)

p/s= ini antara video musik kegemaran aku dari bjork. susahnya nak cari video ini dalam youtube, universal music lokek, jaga sangat copyrightnya. bestkan kalau bleh menari-nari dengan obor-obor macam dalam video musik oceania ni? ;P

No comments: