Thursday, April 1, 2010

zaman itu, saya tidak tahu apa maksud masalah



ketika berusia 12 tahun ke bawah, saya rasa saya tidak pernah tahu wujudnya masalah.
zaman itu, saya suka 4u2c. saya suka tonton filem mighty ducks dan saya rasa pakai seluar jeans terbalik macam group kriss kross sangat cool le time tu.

zaman itu, semua tidak mustahil. semua indah. zaman semua pekara yang aku lakukan arwah ibu bilang " pandai anak mama"

zaman sekarang, dah besar panjang ini. realistiknya, masalah dan juga penyelesaian wujud rupanya. saya sudah berusia, saya harus berfikiran jauh. bukan untuk diri sendiri sahaja, untuk semua orang, juga masa untuk masa hadapan.

well that's why i need to visit my past once in a while , to unlease my the inner child, zaman melompat-lompat tanpa masalah memang sangat menceriakan saya. hehehe.

2 comments:

anuarsalleh said...

JUMP! JUMP! saya tak pernah tiru sua tebalik. tapi saya pakai sua baggy separa punggung sampai tingkatan 5 ;p

bingbong said...

sangat berperanguh ini kumpulan suatu ketika dahulu..huhu