Saturday, January 31, 2009

sang pari-pari

bye,ina,.(ns),zurra,fiza
ketika berusia 18 tahun, baru selesai kuliah,
tahun pertama di fakulti seni persembahan,
uitm shah alam, 2002

ziela,ker,fafa,bye
ketika berusia 21 tahun, berposing untuk saya,
untuk kelas cinema photography di putrajaya,
tahun pertama ijazah kreatif & artistik,
uitm shah alam, 2005



foto di atas adalah antara pari-pari kesayangan saya yang sentiasa menari-nari dalam hati saya, ada ramai lagi..dan saya tahu, jika anda antara pari-pari itu, anda akan tersenyum la ni gak.. aha i can sense you're smiling. chumel. ;P

saya tidak tahu bagaimana ingin menteraikan dengan kata-kata. betapa saya menghargai persahabatan mereka. betapa saya menyayangi mereka. betapa pentingnya mereka dalam hidup saya. sebahagian daripada kewujudan saya di bumi ini.

my ladies, you have been with me through thick and thin. oh my dear beautiful hearted ladies, thank you for this beautiful bond of friendship. i will always cherish you for life and insyaAllah, here after.

** bile nak wat gathering ni? rindu tau tak?**

No comments: